Τετάρτη 28 Απριλίου 2021

Μας τα...έφαγαν οι Ιταλοί!

 


Το Πάσχα των καθολικών και η μαζική εξαγωγή αρνιών και κατσικιών από την χώρα μας στην γείτονα Ιταλία, έφερε δυο...κακά στους Έλληνες. Πρώτο ότι είναι δυσεύρετα τα αμνοερίφια στην αγορά και δεύτερον ότι οι τιμές τους έχουν απογειωθεί στα ύψη! Καταναλωτική ευχή να μην έχουμε στην Ημαθία "ελληνοποιήσεις" από το παράθυρο και φάμε ρουμάνικο αρνί για ντόπιο. Πάντως όσοι δεν προλάβετε τον παραδοσιακό οβελία, μπορείτε να βρείτε μπόλικο ζυγούρι Με μέτρο φυσικά, αφού προέχει ο έλεγχος της χοληστερίνης των μεσηλίκων!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...