Πέμπτη 29 Απριλίου 2021

Στην περιφέρεια, από τους δήμους, η πολεοδομία!

 


Στο σχέδιο νόμου που θα κατατεθεί σύντομα και θα μεταφέρει τα τμήματα πολεοδομίας των δήμων στην περιφέρεια και κατ΄επέκταση στην "αντιπεριφέρεια¨, αναφέρθηκε στο δημοτικό συμβούλιο Νάουσας, ο δήμαρχος κ.Καρανικόλας. Το χάπι θα "χρυσωθεί" με την παραμονή των υπαλλήλων στους δήμους, Το σίγουρο όμως είναι πως ότι μεταφέρεται...κλείνει! Αν και με την "επανάσταση" του διαδικτύου και της πληροφορικής, σε λίγο οι πολίτες θα μπορούν να διεκπεραιώνουν ηλεκτρονικά τις υποθέσεις τους,οπότε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευρωπαϊκό έργο HUP Hackathon: Η EduQuest στη Σλοβενία για τη Νάουσα

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε στη Σλοβενία η πρώτη διεθνής συνάντηση του Ευρωπαϊκού έργου HUP Hackathon, στο οποίο συμμετέχει η EduQuest από τη Ν...