Στο σχέδιο νόμου που θα κατατεθεί σύντομα και θα μεταφέρει τα τμήματα πολεοδομίας των δήμων στην περιφέρεια και κατ΄επέκταση στην "αντιπεριφέρεια¨, αναφέρθηκε στο δημοτικό συμβούλιο Νάουσας, ο δήμαρχος κ.Καρανικόλας. Το χάπι θα "χρυσωθεί" με την παραμονή των υπαλλήλων στους δήμους, Το σίγουρο όμως είναι πως ότι μεταφέρεται...κλείνει! Αν και με την "επανάσταση" του διαδικτύου και της πληροφορικής, σε λίγο οι πολίτες θα μπορούν να διεκπεραιώνουν ηλεκτρονικά τις υποθέσεις τους,οπότε...
επεα πτεροεντα, ελευθεριάδης ναουσα, Θόδωρος Ελευθεριάδης, 6974077834, eleytheriadhs@gmail.com. Νέα από Νάουσα, Ημαθία και όλο τον κόσμο
Πέμπτη 29 Απριλίου 2021
Στην περιφέρεια, από τους δήμους, η πολεοδομία!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ευρωπαϊκό έργο HUP Hackathon: Η EduQuest στη Σλοβενία για τη Νάουσα
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε στη Σλοβενία η πρώτη διεθνής συνάντηση του Ευρωπαϊκού έργου HUP Hackathon, στο οποίο συμμετέχει η EduQuest από τη Ν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου