Σάββατο 24 Απριλίου 2021

Μακάρι να έδιναν το ίδιο παράδειγμα και τα μέλη του δημ. συμβουλίου!


 "Ο εθελοντισμός είναι μία ανιδιοτελής προσφορά που συμβάλλει στη συνολική ευημερία της κοινωνίας.Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι ιδιαίτερο. Μπορείς να μαζέψεις ένα σκουπίδι που θα βρεις στον δρόμο καθώς περπατάς, μπορείς να φροντίσεις το φυτό που βρίσκεται μπροστά στο σπίτι σου, μπορείς να αφήσεις τροφή για το αδέσποτο της γειτονιάς σου, μπορείς να δώσεις αίμα για τον διπλανό σου, μπορείς να συμμετάσχεις σε μία οργανωμένη δράση.Πολλά μπορείς, αρκεί να θέλεις.Εθελοντισμός #Κοινότητα #Νάουσα".

Το σχόλιο του Χαράλαμπου Φανιάδη, μέλους της δημοτικής κοινότητας Νάουσας. Μακάρι το παράδειγμα ενότητας που εκπέμπουν ταμελη της, να περνούσε και στις παρατάξεις του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας λ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...