Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

Νάουσα. Είναι το στρώμα του μονό!

 


"Θεόδωρε καλημέρα και καλή Κυριακή με Υγεία.Σου στέλνω φωτογραφίες από κάποια ανεύθυνη και απολίτιστη πράξη κάποιας κάποιου συμπολίτη που μετακόμισε; πάντως ξέχασε να πάρει το στρώμα μαζί ... καθώς θεώρησε ότι είναι σωστό να το αφήσει στον "καημένο" κάδο που πρόσφατα αντικαταστάθηκε με νέο.Και άντε τώρα να μπορέσεις να απορρίψεις τα οικιακά απορρίμματα σε αυτόν το κάδο. "Το σχόλιο αναγνώστη μας με τον δύσμοιρο κάδο στις Παλιές Εργατικές. Τι να πει κανείς, παρά από" Ελληνας, νεοέλληνας " για τον δράστη. 

1 σχόλιο:

  1. Χρήσιμο είναι κάτω από το κείμενο σας να αναφέρετε τους τρόπους συλλογής τέτοιου είδους απορριμμάτων και τις αντίστοιχες υπηρεσίες που μπορούμε να απευθύνθουμε οι νεολλενηνες. Θεωρώ οι περισσότεροι που διαβάζουμε το παραπάνω δεν γνωρίζουμε την λύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...