Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021

Αμερικανιές!

 


Τουλάχιστον τραγικό μια χώρα με δωρική παράδοση στην απόδοση τιμών στους ήρωες της, να οδηγείται σε...αμερικανιές, όπως αυτές του Μουσείου "Μπενάκη", που πέραν των αισχρών περιγραφών "δημιουργών" του, στο πλαίσιο του "Ελλάδα 2021" μας πωλούν και κοντομάνικο στα 20, μόλις ευρώ, που έχει ως θέμα του το αθλητικό "σταράκι" με την φούντα των τσαρουχιών των ευζώνων μας. Το μόνο συνδυασμένο με την ελληνική παράδοση είναι το μαύρο του χρώμα, κατά το "μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά". Δυστυχώς!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...