Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021

"Πρωταθλήτρια" η Νάουσα στην οικονομική ενίσχυση των δήμων της Ημαθίας, για τον κορωνοϊό

 


Ποσό 50.000.000 ευρώ εκταμίευσε η κυβέρνηση, μέσω του υπουργείου Εσωτερικών, στους δήμους της χώρας, ως ενίσχυση για τον κορωνοϊό. Στους 3 δήμους της χώρας  έρχονται 590.000 περίπου ευρώ, που κατανέμονται ως εξής:

Βέροια: 221.900 ευρώ 

Νάουσα:240.600 ευρώ

Αλεξάνδρεια:129.900 ευρώ.

Ρωτήσαμε τον δήμαρχο Νάουσας, Νικόλα Καρανικόλα, για το πώς η Νάουσα κατέστη "πρωταθλήτρια" στην επιδότηση, σε σχέση με Βέροια και Αλεξάνδρεια. "Το αίτημα που καταθέσαμε στο υπουργείο εσωτερικών για το ότι ο δήμος μας υπέστη την μεγαλύτερη ζημία την περίοδο της πανδημίας, ήταν και δίκαιο και ορθά τεκμηριωμένο" μας απάντησε ο κ. δήμαρχος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...