Τρίτη 30 Μαρτίου 2021

Ηλίας Τσέχος - Εκεί μην τρέχεις τερματίζεις πρώτος/Οι ευτυχίες Ίρμα φεύγουνε τσιγαρισμένες

 


Εκεί μην τρέχεις τερματίζεις πρώτος


Η νεολαία λερώνει τα γεράματά της

Κάποια χιόνια μιας ημέρας δε θα λιώσουν

Άνοιξη και φέτος δεν θα απεργήσεις

Σύνολο στη νιότη σου καρπός θ' αργήσεις

Κατ' οίκον η κατάρα των ανθρώπων

''Δόσιμο'' η πιο πρωτόγονη ανάγκη ήταν

Το που χθες πως αύριο το σήμερα χαμένο

Ως απλή η μέθοδος τριών τεσσάρων

Δεν αναστηλώνει μέθοδο ενός και χάνει

Οι μέρες μας καλοσαβανωμένες νύχτες

Πόσο ψεύτης πας να γίνεις τρέχεις

Τα παιδιά για άλλοθί σου δεν τα κάναμε μαζί


*


Οι ευτυχίες Ίρμα φεύγουνε τσιγαρισμένες


16/3/2021 Ίρμα μου




Ούτε πρόλαβα τα μάτια σου να κλείσω

Έτσι ολάνοιχτα ζεστά τα πήρες

Απ' τις δόλιες μου σφιχτά αγκάλες

Άτυχη καλή μου Ίρμα άτυχο γατί μου πλάσμα

Μήτε δύο χρόνια ζήσης έλαχέ σου

Τόσο ξάφνου απρόοπτα τ΄ αντίο

Δίχως να μ' αφήσεις το ημερολόγιό σου

Ζήτησε ο γιατρός να πας στο εργαστήρι

Απ΄ τις Νάουσες τριγύρω τα Γιαννακοχώρια

Την καρδούλα σου την κυκλωμένη να ελευθερώσει

Τη στιγμή εκείνη έτρεξες στο σπίτι πάλι

Χαμογελαστή να με ευχαριστήσεις το φιλί μου να χορτάσεις

Άτυχη καλή μου Ίρμα άτυχοι του χρόνου σκόνη

Καλό ταξίδι σου κερί να λιώνω

Όπου έτρεχες δυο χρόνια

Τρέχω να χαρώ χαρά και μόνο πόνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου