Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2021

Σαν να μπαίνει η άνοιξη...

 


Με ανοιξιάτικη διάθεση παρουσιάστηκε στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Βέροιας, ο πρόεδρος του, Άρης Λαζαρίδης. "Οι προσδοκίες μας είναι ο ερχομός της άνοιξης να φέρει καλύτερες μέρες και επαναφορά στην κανονικότητα, με ύφεση, αν όχι εξάλειψη, της πανδημίας" ευχήθηκε ο πρόεδρος. Μάλλον πολύ αισιόδοξος είναι, αφού τα κρούσματα λίγες μέρες πριν την ημερολογιακή άφιξη του...έαρος, άρχισαν να λαμβάνουν αυξητική τάση! Ελπίζουμε ότι η επιθυμία του και επιθυμία όλων μας θα πραγματοποιηθεί, έστω και στο τέλος της ανοίξεως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...