Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2021

Γιατι μονο βουλευτές και οχι και δημοτικοί σύμβουλοι...Επικρατείας;

 


Γνωστός ο θεσμός του βουλευτή Επικρατείας, με τον οποίο εκλέγονται χωρίς ψήφο και ανάλογα με την δύναμη των κομμάτων, προσωπικότητες και τεχνοκράτες που δεν θα έμπαιναν στην βάσανο της... ψηφοθηρίας. Γιατί να μην υπάρξει, αναλογικά, αντίστοιχος αριθμός δημοτικών συμβούλων εγνωσμένου κύρους που θα μπορούσαν να βοηθήσουν μια δημοτική αρχή, αλλά δεν γνωρίζουν την "τέχνη" της σταυροδοσίας; Καλή η πρόταση για πρώην δημάρχους οκταετίας χωρίς σταυρό, αλλά δύσκολα κάποιος θα θελήσει να γίνει από... δήμαρχος, κλητήρας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές