Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021

Νέο διοικητικό συμβούλιο στο "Ωδείο Ναούσης"

 


Την Κυριακή 21-2-2021 πραγματοποιήθηκε εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση του Μουσικού Σωματείου “Ωδείο Ναούσης” με την χρήση της πρωτοποριακής ψηφιακής πλατφόρμας electobox, που παρείχε ο Δήμος Νάουσας. Υπήρξε μεγάλη συμμετοχή των μελών και η διαδικασία, παρότι πρωτόγνωρη, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.Τα μέλη ενέκριναν ομόφωνα την διαχειριστική χρήση της προηγούμενης τριετίας του απερχόμενου Διοικητικού Συμβουλίου, αφού, με τον υποδειγματικό τρόπο που λειτούργησε και τις αξιολογότατες εκδηλώσεις και δραστηριότητες που πραγματοποίησε, πρόβαλλε τις δυνατότητες του σωματείου μας με μοναδικό τρόπο και ανέδειξε το υψηλό επίπεδο στο οποίο έχει φτάσει. Στις αρχαιρεσίες που ακολούθησαν αναδείχθηκε νέο επταμελές Διοικητικό Συμβούλιο, που συγκροτήθηκε αμέσως σε σώμα με την κατανομή αξιωμάτων ως εξής: 


 


Πρόεδρος:                               Λούκας Κωνσταντίνος  


Αντιπρόεδρος:                        Γυρούση Γεωργία 


Γ. Γραμματέας:                       Μπιλιούρη Μαρία 


Ταμίας:                                     Μπιλιούρης Αλέξανδρος 


Έφορος υλικού:                     Κεράνος Κωνσταντίνος 


Επιμελητής:                            Γουγούση Ιωάννα 


Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων:   Μητσιάνης Χρήστος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...