Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021

Υγειονομικός οικίσκος από την ΠΚΜ στο Νοσοκομείο της Νάουσας

 


Ο πρώτος, από τους 40 που διαθέτουν από την ΠΚΜ στα Νοσοκομεία της Κεντρικής Μακεδονίας, υγειονομικός οικίσκος, στήθηκε σήμερα Παρασκευή 26η Φεβρουαρίου έξω από τα Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου Νάουσας. Τον οικίσκο, που είναι αυτό νόμος σε θέρμανση και έχει υποδομές για νερό και wc και θα στεγάσει το εμβολιαστικό κέντρο του Νοσοκομείου, παρέδωσε στον διοικητή του Νοσοκομείου Νάουσας, Κώστα Λυκοστράτη, ο αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας, Κώστας Καλαϊτζίδης. Παρέστη ακόμη ο περ.συμβουλος Στέργιος Μουρτζίλας. Η έλευση του οικίσκου απελευθερώνει το μετος της παιδιατρικής κλινικής που έως τώρα χρησιμοποιούνταν για εμβολιαστικό κέντρο.

 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...