Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021

Την στέλνουν για εμβόλιο από τη Νάουσα στην... Εδεσσα. Το δίκαιο παράπονο της Ευθυμούλας Μπαμπάτση

 


Ονομάζομαι Ευθυμια Μπαμπατση Τζερεφου το ΑΜΚΑ μου ειναι και το τηλέφωνό μου 697.Η διεύθυνση μου

Σολωμού  10 Νάουσα Μακεδονίας. Τ.Κ 59200

Προσπαθώντας να  προστατευσω τον εαυτό μου από τον Κόρονοιο και συγχρόνως το

σύστημα υγείας κλείστηκα  στο κελί 33   με το Γιώργο Μαργαρίτη, τραγουδώντας το  " "Δεν πεθαίνω για σένα "κύριε Κικίλια ,υπουργέ 

υγείας.

Διαμαρτύρομαι σαν υπάκουος πολίτης αυτής της χώρας που αγαπω και σέβομαι τους νόμους του κράτους.  γιατί  ρίχνεις την  ευθύνη σε μενα εσύ που δεν με σέβεσαι ....

Άνοιξε η πλατφορμα .για τον εμβολιασμό που ανήκω ηλικιακά δηλ 75-79.

Κύριε Κικίλια γιατί  με στέλνεις εμένα τη Ναουσαια στην Έδεσσα να εμβολιαστω?

Ανήκω σε ευπαθή ομάδα με χίλια δυο προβλήματα υγείας χωρίς συγκοινωνία Νάουσα   Έδεσσα  αποκλεισμένη   από τα παιδιά μου που βρίσκονται Αθήνα Θεσσαλονίκη 

Από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκαν οι εμβολιασμοί περιμένω πειθαρχειμενη τη   σειρά μου με πολύ διάθεση πιστεύοντας σ αυτά που ακούω στην τηλεόραση και βλέποντας τα δάκρυά σας για τους ηλικιωμένους.

Φοβάστε να μην πεθάνουμε.

Δεν το πιστεύω.. 

Δεν είναι δυνατόν να πρέπει να αποδεχθώ  μέσα σε τρεις μέρες το  ραντεβού  εμβολιασμού  γιατί αλλιώς θα το χασω και μπορεί το επόμενο να είναι  στην Πτολεμαιδα. 

Περιμένω Απάντηση  σαν πολίτης της Νάουσας από το  Δήμαρχο μας.

Όπου και  αν απευθυνθηκα άκρη δεν βρήκα.

Κύριε δήμαρχε μην αγνοείται τους ηλικιωμένους....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου