Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021

Τρένο για τον τελικό του Voice η Αθηνά Βέρμη!

 


Με το τραγούδι "τρένο" της Άννας Βίσση διαγωνίστηκε πριν λίγο η Αθηνά Βέρμη στα cross batless του the Voice of Greece, για τον ημιτελικό. Η Αθήνα στην κρίση του κοινού έλαβε το 52% των ψήφων έναντι της συνδιαγωνιζομένης της Γεωργίας Μανή. Η Αθηνά είναι μια μεγάλη φωνή που σίγουρα και στα ημιτελικά θα πάει... τρένο για τον μεγάλο τελικό. Τα συγχαρητήρια στην ίδια, την οικογένεια και τους δικούς της. Και φυσικά σε όλους τους Ναουσαίους που χαίρονται με την χαρά της. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...