Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021

Η μεγάλη στιγμή για τα live της Αθήνας Βέρμη στο VOICE of Greece έφτασε!

 


Ήρθε η στιγμή !!!!!!!

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου στις 22:00!!!

Η μέρα των live cross battles έφτασε και σας υπόσχομαι ότι θα είναι αξέχαστη!! Όλο αυτό το διάστημα έχω συνειδητοποιήσει πως η

καρδιά όχι μόνο των Ναουσαίων συμπολιτών μου, που μου έχουν δείξει απέραντη αγάπη και στήριξη, αλλά και όλου του κόσμου που ξέρει τη δουλειά μου χτυπάει ταυτόχρονα με τη δική μου σε αυτή τη διαδικασία και όσο κι αν μας κρατάνε οι αποστάσεις μακριά εμείς είμαστε ένα ! 

Φύγαμε για ένα φοβερό live ! ΟΜΩΣ !!! Μη ξεχνάτε αυτή τη φορά εσείς θα αποφασίσετε ποιος θα προκριθεί στον ημιτελικό του The Voice of Greece!!

Ξέρω ότι όλα θα πάνε καλά, όσο νιώθω πως είμαστε όλοι μαζί δε φοβάμαι τίποτα! 


Υ.Γ. είμαι σίγουρη πως αυτό που έχουμε ετοιμάσει για εσάς με την Coach Eleonora Zouganeli & τη vocal coach Eva Tsachra - Εύα Τσάχρα θα σας παρασύρει!!! 


Φύγαμε 🔥🔥🔥🔥


#TheVoiceofGreece #teamzouganeli #live #crossbattles #skaitv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου