Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021

Όλα στον....δρόμο!

 


Τον νέο κώδικα οδικής κυκλοφορίας, ο οποίος περιλαμβάνει αφαίρεση διπλώματος και αδείας, στους οδηγούς που πετούν έξω από το παράθυρο τους αντικείμενα, υπενθύμισε στους συναδέλφους του δημοτικούς συμβούλους, ο Βασίλης Παπαδόπουλος. Βέβαια το ζήτημα είναι το αν θα πέσει ποτέ η πρώτη "καμπάνα" από την Τροχαία, ώστε να συμμορφωθούν και οι υπόλοιποι  απαράδεκτοι οδηγοί, που νομίζουν ότι ο δρόμος είναι σκουπιδότοπος, όπου μπορούν να πετάξουν την χαρτοπετσέτα της τυρόπιτας τους ή το κυπελάκι του καφέ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...