Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2021

Ψηφιακή εποχή, διαδικτυακή βασιλόπιτα για την Νέα Δημοκρατία

 


Παρουσία 400 στελεχών της, μεταξύ τους ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ, Παναγιώτης Παλπάνας και της Δ.Ο Νάουσας, Σταύρος Ζάχος, έκοψε την βασιλόπιτα της η γραμματεία οργανωτικού της Νέας Δημοκρατίας. Η βασιλόπιτα φυσικά ήταν διαδικτυακή, λόγω πανδημίας. Άλλωστε η διακήρυξη του προέδρου του κόμματος και πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, που έκοψε με το διαδικτυακό μαχαίρι την πίτα,  για την ψηφιακή επανάσταση στην χώρα, περιλαμβάνει ακόμη και την κοπή βασιλόπιτας! Η δε διαδικτυακή βασιλόπιτα έχει και άλλα καλά. Όπως η αποφυγή θερμίδων, με αποτέλεσμα να μην αυξάνονται χοληστερίνες και ζάκχαρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...