Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021

Ένα ολάνθιστο λουλούδι μεταφυτεύτηκε στον κήπο του Θεού

 


Ο γλυκός μας Παναγιώτης πήγε στη γειτονιά των Αγγέλων

Ο Πάνος, το γλυκό παιδί, υπήρξε για χρόνια μέλος της όμορφης παρέας του ΚΔΑΠ-ΜΕΑ. Μαζί παίξαμε, τραγουδήσαμε, ζωγραφίσαμε,

αθληθήκαμε, πήγαμε εκδρομές, γελάσαμε και δημιουργήσαμε όμορφες αναμνήσεις που θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στη μνήμη μας.

Τώρα ο Πάνος ζει στη γειτονιά των Αγγέλων, σκορπίζοντας εκεί το χαμόγελό του & κάνοντας εκεί τα νάζια του. Θα βλέπει από ψηλά τους φίλους του και θα τους προσέχει.

Σε ευχαριστούμε για όσα μοιράστηκες μαζί μας, θα είσαι για πάντα στις καρδιές μας.....


 Οι φίλοι σου κ οι δασκάλες σου


Έφυγε ο Παναγιώτης! Έφυγε ένας από τους πιο αγαπημένους μου μαθητές! Έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων! Θυμάμαι σαν χθες όταν τον έφεραν οι γονείς του στο σχολείο! Ήταν δεν ήταν οχτώ χρονών! Δεν μιλούσε , κάθησε σε μια γωνιά , με σκυμμένο το κεφάλι , κουνώντας τα χέρια του αμήχανα! Τον πλησίασα και του άπλωσα το χέρι! Μου το έδωσε διστακτικά και σήκωσε το βλέμμα του ! Αυτό ήταν ! Γίναμε φίλοι από την πρώτη στιγμή! Κολλητοί! Και μείναμε μαζί για δεκαπέντε χρόνια ! Πάντα δίπλα στο γραφείο μου! Και στα διαλείμματα! Ο Παναγιώτης ένας άγγελος πάνω στη γη! Φιλότιμος μοιραζόταν τα πάντα με τους συμμαθητές του! Πάντα με το χαμόγελο και εκείνο το γλυκό του βλέμμα γεμάτο αγάπη και ζεστασιά! Ο ΑιΒασιλης της τάξης μας! Α,ρε Αθάνατε  Παναγιώτη με τη μεγάλη σου αδυναμία στις γραβάτες έφυγες! Έφυγες και δεν μπορώ να το πιστέψω! Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έφυγε ο μαθητής μου, ο φίλος μου , ο κολλητος μου! Τι μέρα και αυτή! Γράφω και κλαίω ,κλαίω για τις όμορφες και ανθρώπινες στιγμές που μοιραστηκαμε όλοι μαζί στο σχολείο! Η καλύτερη στιγμή σου ήταν όταν έπιανα την κιθάρα και σου τραγουδούσα! Και το αγαπημένο σου τραγούδι το σώμα από πηλό ! Το χορευες και όλοι σε καμαρώναμε! Έφυγες αγαπημένε μου Παναγιώτη και θα πας να βρεις την Κατερίνα, τον Βαγγέλη, Την Μαρία ,τον Γιώργο ! Θα πας στον παράδεισο σου , στον ουράνιο παράδεισο γλυκό μου παιδί! Σε φιλώ με αγάπη ο δάσκαλος σου! Τα θερμά μου συλλυπητήρια στους οικείους!

Νίκος Σπαθάκης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου