Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2021

Μ. Αλεξάνδρου. Ο αγώνας τώρα... συνεχίζεται!

 


Παρόντος του Βασίλη Τζουβάρα, αλλά και της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου, συνεχίζονταν, χθες Παρασκευή 29 Ιανουαρίου, οι εργασίες ανάπλασης της Μ. Αλεξάνδρου. Ο κ. Τζουβάρας είχε προσδιορίσει ως χρόνο παράδοσης το δεύτερο δεκαήμερο του Μαρτίου, ενώ και ο δήμαρχος έχει κάνει πολλές αναφορές στην "κόκκινη γραμμή" του χρόνου παράδοσης! Οπότε ο αγώνας τώρα... συνεχίζεται! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...