Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020

H μάχη με τον κορωνοϊό του Θόδωρου Θεοδωρίδη

 


Την προσωπική του μάχη με τον κορωνοϊό περιέγραψε στην τηλεδιάσκεψη του δημοτικού συμβουλίου, ο Θόδωρος Θεοδωρίδης. Ο κ. Θεοδωρίδης που έδωσε την μάχη με τον covid, με την σύζυγο του να έχει μολυνθεί επίσης, τόνισε συγκινημένος, ότι μετά από ένα μήνα από την στιγμή της λοίμωξης, οι δυνάμεις του δεν έχουν ανακτηθεί πλήρως. Κάναμε το σπίτι μας μικρό νοσοκομείο. Εύχομαι να μην το ζήσει κανείς" τόνισε, ενώ αναφέρθηκε και στην δύσκολη στιγμή να μην μπορέσει να παραστεί ούτε στην κηδεία του πατέρα του, που έφυγε χτυπημένος και αυτός από έναν ιό που είναι απρόβλεπτος και δεν κάνει διακρίσεις σε ηλικίες. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...