Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020

Στο Νοσοκομείο της Βέροιας, Μπογιατζίδης-Γώγος

 


Επίσκεψη στο Νοσοκομείο της Βέροιας πραγματοποίησε ο διοικητής της 3ης ΥΠΕ, Παναγιώτης Μπογιατζίδης, συνοδευόμενος από τον καθηγητή ιατρικής του πανεπιστημίου Πατρών, Χαράλαμπο Γώγο. Οι κ.κ Μπογιατζίδης και Γώγος συναντήθηκαν με τις διευθύνσεις των υπηρεσιών του Νοσοκομείου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ξεκινάει η λειτουργία του Δημοτικού Κολυμβητηρίου Αλεξάνδρειας αύριο Παρασκευή, 26 Ιουνίου

  Ο Δήμος Αλεξάνδρειας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη λειτουργίας του Δημοτικού Κολυμβητηρίου για τη φετινή καλοκαι...