Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

Θα πηγαίναμε για μια εξέταση σε....καρδιολόγο στα σκόπια;


Μπορεί οι ροές προς τα σκόπια, για οδοντιατρικές πράξεις, να έχουν μειωθεί την εποχή του κορωνοϊού, δυστυχώς όμως το φαινόμενο "καραβάνια" Μακεδόνων, που σίγουρα θα έλαβαν μέρος στα συλλαλητήρια ενάντια στην συμφωνία των Πρεσπών, συνεχίζεται. Το ζήτημα είναι ότι πέραν του "σκληρού" συναλλάγματος που αφήνουν στους σκοπιανούς, πόσο πιο "φθηνή" θα τους βγει μια οδοντιατρική εργασία; Μήπως με το να την διπλοπληρώσουν κατόπιν εορτής και εις βάρος της υγείας τους; Το ερώτημα απλό. Θα πήγαινε κανείς σε...καρδιολόγο στα σκόπια; Θα εμπιστευόταν παιδίατρο γιατί θα του έβγαινε πιο φθηνός; Καιρός να αντιληφθούμε ότι το φθηνό κοστίζει ακριβά και μάλιστα εις βάρος της υγείας μας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...