Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020

Τέσσερα εκατομμύρια αντιγριπικά εμβόλια., μέχρι στιγμής!

 


Τέσσερα εκατομμύρια ήταν οι Έλληνες που έκαναν το εμβόλιο κατά της γρίπης, μέχρι στιγμής, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός υγείας, Βασίλης Κικίλιας. Το αντίστοιχο νούμερο του 2019 ήταν μόλις το...μισό! Αναφορικά δε με το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού, για το οποίο ο κυβερνητικός σχεδιασμός προβλέπει να έχει καλύψει το σύνολο του πληθυσμού της χώρας, ο κ. Κικίλιας τόνισε ότι δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά θα καταβληθεί όμως κάθε προσπάθεια να πειστούν οι πολίτες ότι πρέπει να το κάνουν, για να καταστεί δυνατή η ανοσία του πληθυσμού και να ανασάνει το εθνικό σύστημα υγείας. Ελπίζουμε να έχουν πειστεί μέχρι τότε και οι..., κατά τον πρωθυπουργό, "ψεκασμένοι"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...