Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020

Κάφροι ξήλωσαν σωλήνες άρδευσης και τους πέταξαν στην λίμνη του πάρκου της Νάουσας!


 «Εθελοντικές» εργασίες, που χρήζουν επιβολής προστίμου, προσέφεραν οι πολυάριθμοι λόγω COVID-19 επισκέπτες του Σαββατοκύριακου στο Δημοτικό μας Πάρκο. Ξήλωσαν τους σωλήνες άρδευσης και τους πέταξαν στη λίμνη. Αντί να υπάρχει σεβασμός και υποστήριξη στο χώρο που τους φιλοξενεί και τους προσφέρει αναψυχή, βάλθηκαν να τον υποβαθμίσουν και να τον καταστρέψουν. Σε περίπτωση πάντως που συλληφθούν να γνωρίζουν ότι θα κληθούν να πληρώσουν τσουχτερό πρόστιμο για φθορά δημόσιας περιουσίας". 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκ νέου πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας ο Ανδρέας Αιδίνης. Η σύνθεση του προεδρείου

  Εκ νέου εξελέγη πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας, στην συνεδρίαση του