Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020

Πλήρης ανομία τα βράδια, λίγες δεκάδες μέτρα πριν από το Νοσοκομείο Νάουσας!


"Θόδωρε  είμαστε 20 μέρες χωρίς οδοκαθαριστή στην ανάπλαση, παρόλες τις προσλήψεις με τα 8 μήνα. Και κάθε βράδυ πρέπει να ανεχόμαστε τους μαντράχαλους που τα πίνουν και ουρλιάζουν". Κραυγή αγωνίας από κατοίκους στην περιοχή της ανάπλασης, λίγες δεκάδες μέτρα από την πύλη του Νοσοκομείου. Αφήνω το γεγονός της καταγγελίας ότι είναι 20 μέρες χωρίς καθαριότητα. Αλλά το να μεθούν και να ουρλιάζουν τα βράδια, χωρίς καμιά ενόχληση, ε, νομίζω πάει πολύ. Οφείλει ο δήμος να καταθέσει και εδώ μήνυση κατ΄αγνώστων και είναι βέβαιο ότι θα βρεθούν οι δράστες και θα χάσουν την φωνή τους, όταν οδηγηθούν στον εισαγγελέα. Αν με ρωτήσετε, αν θα το κάνουν οι αρμόδιοι στην δημοτική αρχή; Ιδού η Ρόδος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

O διευθυντής της "δευτεροβάθμιας" , Σάκης Αλατζόγλου, για την έκδοση των αποτελεσμάτων των "πανελλαδικών"

  Αγαπητοί μαθητές και αγαπητές μαθήτριες, Σήμερα, ημέρα έκδοσης των αποτελεσμάτων, θα λάβετε στο κινητό σας ένα από αυτά που θεωρούνται «ση...