Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020

Λοιμοί,σεισμοί και εν όψει λιμοί και... καταποντισμοί!


 Τον χειρότερο μετεμφυλιακό χρόνο διανύει η πατρίδα μας, όπως και όλος ο πλανήτης φυσικά. Η πανδημία της λοίμωξης του κορωνοϊού, συνδυάστηκε χθες με τον μεγάλο σεισμό των 6,7 Ρίχτερ σε υποθαλάσσιο χώρο της Σάμου, με καταστροφές σε κτίρια και μικρό τσουνάμι. Το διαφαινόμενο γενικό lockdown που μας "προετοιμάζει" μέσω διαγγελμάτων του πρωθυπουργού η κυβέρνηση, οδηγεί μαθηματικά στην καταστροφή της, εναπομείνασας ιδιωτικής οικονομίας, που θα προκαλέσει ντόμινο αντιστοίχων "λιμών" και στον δημόσιο τομέα.  Τα δις από την Ευρώπη ακόμη να έρθουν. Μόνο ...καταποντισμοί μας έμειναν για να αποτελειώσουν μια φρικτή, δίσεκτη, χρονιά. Όχι ότι είμαστε προληπτικοί, βεβαίως, βεβαίως. Αλλά όσο το γρηγορότερα περάσει, τόσο το καλύτερο. Γιατί μας απομένει και κανένας αστεροειδής να μας αποτελειώσει. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...