Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020

Το νέο ΤΕΠ στο Νοσοκομείο Βέροιας, πριν βγουν τα...χειμωνιάτικα!

Η πληροφόρηση από ανώτατη και με ιδιαίτερο χιούμορ πηγή του Νοσοκομείου Βέροιας. "Το νέο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών θα είναι έτοιμο πριν οι νοικοκυρές κατεβάσουν τα...χειμωνιάτικα. Ήδη ηλεκτροδοτήθηκαν και στρώνονται με ειδικά δάπεδα" μας είπε. Το ζήτημα είναι φυσικά αν θα
επικρατήσει....θερμό φθινόπωρο στη χώρα, κυριολεκτικά και μεταφορικά και πάρουν παράταση τα χειμωνιάτικα! Ευχές για ήπιο φθινόπωρο και χειμώνα, λόγω covid, αλλά και έλλειψης χρημάτων για πετρέλαιο. Και φυσικά για σύντομη παράδοση της νέας πτέρυγας του Νοσοκομείου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πάλαι ποτέ ΞΕΝΙΑ Σελίου. Τακτοποιήσεις με την "μπάλα" στο δασαρχείο για τον καθορισμό της έκτασης του

Για το, πάλαι ποτέ ΞΕΝΙΑ  του ΕΟΤ, στο Σέλι η αναφορά του Θεόφιλου Κορωνά στο δημοτικό συμβούλιο Βέροιας. Με δόμηση ( με την