Τετάρτη 26 Αυγούστου 2020

Θα μας κάνουν την ζωή...ποδήλατο!

Από την 1η Σεπτεμβρίου θα δοθούν σε χρήση στους πολίτες τα ποδήλατα του δήμου Βέροιας, όπως ενημέρωσε το δημοτικό συμβούλιο ο αντιδήμαρχος κ. Τσαχουρίδης. Ευχές να είναι λειτουργικά και εύχρηστα, αλλά και να προσεχθούν ιδιαίτερα από τους πολίτες. Σε καμία των περιπτώσεων δεν
πρέπει να γίνουμε μάρτυρες βανδαλισμών, αντιστοίχων με αυτών της Θεσσαλονίκης, όπου πατίνια και ποδήλατα ανασύρονται από τον Θερμαϊκό. Καλώς να μας έλθουν λοιπόν και να μας κάνουν την ζωή ποδήλατο. Αυτή τη φορά για το καλό μας, αφού η άθληση κάνει καλό στην υγεία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...