Παρασκευή 28 Αυγούστου 2020

Μεσάνυκτα και κάτι η διακοπή νερού!

Μόνο ως θετική μπορεί να χαρακτηριστεί η εντολή του δημάρχου Νάουσας, Νικόλα Καρανικόλα, να πραγματοποιούνται εργασίες αποκατάστασης βλαβών στο δίκτυο ύδρευσης, μόνο τις μεταμεσονύκτιες ώρες. Στο ίδιο μήκος κύματος και ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΝ, Γιώργος Τασιώνας.
Ευχή σύντομα να δοθεί στην χρήση το "νέο" (σ.σ υπάρχει από τα μέσα της δεκαετίας του 90!_ δίκτυο ύδρευσης, αφού το παλιό πέραν των αμιαντοσωλήνων, περιλαμβάνει και...μολυβδοσωλήνες, της εποχής του μεσοπολέμου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...