Κυριακή 5 Ιουλίου 2020

Τον Οκτώβριο τα εγκαίνια της νέας πτέρυγας του Νοσοκομείου Βέροιας;

Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν τα έργα της ολοκλήρωσης της νέας πτέρυγας του Νοσοκομείου Βέροιας. Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι κάπου εκεί στον Οκτώβριο του 2020, θα ολοκληρωθεί η
παράδοση του, με αποτέλεσμα να ολοκληρωθεί το όνειρο πολλών χρόνων, το οποίο θα προσδώσει δυνατότητες τριτοβάθμιας περίθαλψης στο Νοσοκομείο μας. Στα εύσημα αυτής της προσπάθειας σίγουρα αναλογεί μεγάλη μερίδα στον διοικητή, Ηλία Πλιόγκα, που δεν έχει...ησυχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...