Δευτέρα 27 Ιουλίου 2020

Δροσίστηκαν και παράτησαν τα...σκουπίδια τους στην Γραμμένη

"Κατεβαίνοντας το πρωί από την Γραμμένη,αντικρίσαμε αυτό το θέαμα,που δεν τιμάει κανέναν μας,και πολύ περισσότερο τους εκδρομείς του Σαββατοκύριακου,που
δροσίστηκαν στην κάτω Γραμμένη,αλλά μας άφησαν το αποτύπωμα τους,καθώς και δείγματα της παιδείας τους....
Τα ονόματά τους είναι στην διάθεση κάθε υπεύθυνου." Σοβαρή η καταγγελία της Βαγγελιώς Καράμπελα. Το ζήτημα είναι ότι, κατά πάσα πιθανότητα, κανένας...υπεύθυνος δεν θα ζητήσει τα ονόματα τους, Βαγγελιώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...