Τετάρτη 1 Ιουλίου 2020

Το εθνικό σχέδιο για την ένταξη ποδηλατοδρόμων στους αστικούς ιστούς και η τοπική...μιζέρια!

Μεταξύ των μέτρων που προωθούν την χρήση ποδηλάτων και ηλεκτροκίνησης στην μετακίνηση των πολιτών, από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, η  δημιουργία προσωρινών ποδηλατόδρομων
και πεζόδρομων και μετατροπή οδών σε ήπιας κυκλοφορίας, στο πλαίσιο της διαχείρισης του κορωνοϊού, το οποίο εφάρμοσε και ο δήμος Νάουσας. Δυστυχώς η τοπική...μιζέρια δεν μας αφήνει να δούμε την πραγματικότητα σε επίπεδο πολιτισμένων κρατών. Ποιος Χατζηδάκης και ποια Ευρώπη, άλλωστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...