"Νέος σταθμός διοδίων προβλέπεται στον Πλάτανο Ημαθίας σύμφωνα με τελευταία ΚΥΑ.
Προβλέπεται επίσης η κατάργηση διοδίων στο Κλειδί Ημαθίας, τα οποία διόδια δεν υπάρχουν και δεν υπήρξαν ποτέ! Επειδή μπορώ να ανασύρω πολλές δηλώσεις αρμοδίων στελεχών της κυβέρνησης για το θέμα διοδίων, καλό θα ήταν να πληροφορηθεί η Ημαθία επακριβώς για το πώς και πότε
αποφασίστηκαν διόδια στον Πλάτανο κι έτσι το ταξίδι από Βέροια και Νάουσα προς αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης θα περιλαμβάνει 3 διόδια (Πλάτανο, Μάλγαρα, Ευκαρπία)". Αυτά αναφέρει ο πρώην υφυπουργός Άγγελος Τόλκας. Η νέα ΚΥΑ περιλαμβάνει την προσθήκη ενός μετωπικού σταθμού διοδίων, του σταθμού διοδίων Πλατάνου, μεταξύ των ανισόπεδων κόμβων Αλεξάνδρειας και Κλειδιού, και την κατάργηση ενός πλευρικού σταθμού (στο Κλειδί) . Οι μετωπικοί σταθμοί αυξάνονται από 18 σε 19 και τα σημεία λειτουργίας πλευρικών σταθμών διοδίων μειώνονται από 20 σε 19. Η τελευταία ΚΥΑ, όπως είχε συμφωνηθεί με την Κομισιόν, προβλέπει πως «προ της υπογραφής της σύμβασης παραχώρησης» (χωρίς να αναφέρει πότε ακριβώς), το κόστος διοδίων της Εγνατίας Οδού θα αυξηθεί από περίπου 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο σήμερα, σε 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ για τα Ι.Χ. Ενδιαφέρον θα είχε η θέση για το νέο χαράτσι που θα προστεθεί στην Εγνατία, των τοπικών βουλευτών και των τοπικών αρχών, με τους Ημαθιώτες να αντιμετωπίζουν ένα ακόμη, παράλογο, χαράτσι. Για να μεταβείς στην Θεσσαλονίκη, χρησιμοποιώντας την περιφερειακή της οδό, θα πρέπει να πληρώνεις 3 περίπου ευρώ και 3 να γυρίσεις. Μετά ας μην παραπονεθούν αν υπάρξει αυξημένη κίνηση από την παλιά εθνική οδό, με ότι αυτό θα φέρει με την αύξηση των τροχαίων!
Προβλέπεται επίσης η κατάργηση διοδίων στο Κλειδί Ημαθίας, τα οποία διόδια δεν υπάρχουν και δεν υπήρξαν ποτέ! Επειδή μπορώ να ανασύρω πολλές δηλώσεις αρμοδίων στελεχών της κυβέρνησης για το θέμα διοδίων, καλό θα ήταν να πληροφορηθεί η Ημαθία επακριβώς για το πώς και πότε
αποφασίστηκαν διόδια στον Πλάτανο κι έτσι το ταξίδι από Βέροια και Νάουσα προς αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης θα περιλαμβάνει 3 διόδια (Πλάτανο, Μάλγαρα, Ευκαρπία)". Αυτά αναφέρει ο πρώην υφυπουργός Άγγελος Τόλκας. Η νέα ΚΥΑ περιλαμβάνει την προσθήκη ενός μετωπικού σταθμού διοδίων, του σταθμού διοδίων Πλατάνου, μεταξύ των ανισόπεδων κόμβων Αλεξάνδρειας και Κλειδιού, και την κατάργηση ενός πλευρικού σταθμού (στο Κλειδί) . Οι μετωπικοί σταθμοί αυξάνονται από 18 σε 19 και τα σημεία λειτουργίας πλευρικών σταθμών διοδίων μειώνονται από 20 σε 19. Η τελευταία ΚΥΑ, όπως είχε συμφωνηθεί με την Κομισιόν, προβλέπει πως «προ της υπογραφής της σύμβασης παραχώρησης» (χωρίς να αναφέρει πότε ακριβώς), το κόστος διοδίων της Εγνατίας Οδού θα αυξηθεί από περίπου 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο σήμερα, σε 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ για τα Ι.Χ. Ενδιαφέρον θα είχε η θέση για το νέο χαράτσι που θα προστεθεί στην Εγνατία, των τοπικών βουλευτών και των τοπικών αρχών, με τους Ημαθιώτες να αντιμετωπίζουν ένα ακόμη, παράλογο, χαράτσι. Για να μεταβείς στην Θεσσαλονίκη, χρησιμοποιώντας την περιφερειακή της οδό, θα πρέπει να πληρώνεις 3 περίπου ευρώ και 3 να γυρίσεις. Μετά ας μην παραπονεθούν αν υπάρξει αυξημένη κίνηση από την παλιά εθνική οδό, με ότι αυτό θα φέρει με την αύξηση των τροχαίων!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου