Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

Τέλη Ιουνίου η παράδοση της γέφυρας Κούσιου

Στα τέλη Ιουνίου προσδιόρισε την παράδοση στην κυκλοφορία της γέφυρας Κούσιου, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Βέροιας, επί σειρά ετών αντιδήμαρχος τεχνικών, Άρης Λαζαρίδης, στην, μέσω τηλεδιασκέψεως, συνεδρίαση του σώματος, το απόγευμα της Δευτέρα. " Η γέφυρα είναι στην
φάση της σύνδεσης της με τις οδούς Ηρωίδων και Ακροπόλεως. Απομένει η ασφαλτόστρωση, τα στηθαία, η ηλεκτροδότηση του φωτισμού της και τα κάγκελα ασφαλείας. Ο εργολάβος μας διαβέβαιωσε ότι θα παραδοθεί τέλη Ιουνίου, ζήτησε όμως μια παράταση ενός μηνός, για να μην υπάρξουν απρόβλεπτα γεγονότα" είπε ο κ. Λαζαρίδης. Δεν θα τα χαλάσουμε στον ένα μήνα, εδώ...φάγαμε επί σειρά ετών το "βόδι", στην "ουρά" δεν κολλάμε πρόεδρε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...