Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Μια...καναπεδάτη καλημέρα από τη Νάουσα!

"Και μιας και ξεκινήσαμε να κυκλοφορούμε,κάποιος φρόντισε να βρίσκουμε κάπου να καθόμαστε να παίρνουμε μια ανάσα. Καλημέρα σας".  Η ανάρτηση στο fb από τον
φίλο Σταύρο Ζάχο. Τελικά όλα τα ίδια αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν στη Νάουσα! Γ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για το... ψυγείο ρε γ@μ@τω

 Είπαμε ο Άκης Βασιλείου είναι η κορυφή της πάλης αλλά και της άρσης βαρών, συμμετέχοντας στο wrestling στις ΗΠΑ. Στην