Σάββατο 30 Μαΐου 2020

Επιστροφή στον Ζαφειράκη για Ρότζιο, Μαυροδουλάκη και Θεοδωρόπουλο

Mε τριπλή μεταγραφική προσθήκη προχωρά το τμήμα χάντμπολ του Ζαφειράκη. Συγκεκριμένα η ομάδα της
Νάουσας, ανακοίνωσε την επιστροφή των τριών Ναουσαίων παικτών, που αγωνίζονταν τη φετινή χρονιά στην Α1, με τη φανέλα του Αερωπού Έδεσσας.


          Τη νέα αγωνιστική σεζόν, οι Ρότζιος Πέτρος, Μαυροδουλάκης Σταύρος και Θεοδωρόπουλος Γιώργος θα αγωνίζονται, με την ομάδα που τους ανέδειξε και αυτοί ανέδειξαν στο παρελθόν.
     
    Σταύρο, Πέτρο και Γιώργο καλωσορίσατε σπίτι!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...