Σάββατο 2 Μαΐου 2020

Διπλοπαρκαρίσματα....γεμάτα αναμνήσεις!


Έντονη η κίνηση στη Βέροια, παραμονή της Πρωτομαγιάς. Πέραν των κρεοπωλείων όπου οι ουρές είχαν την τιμητική τους, για το αρνάκι που θα ψηθεί στη γάστρα, αφού η
έξοδος στην ύπαιθρο θα ξεκινήσει στις 4 Μαΐου, την τιμητική τους είχα και τα διπλοπαρκαρίσματα, στο γνώριμο μέρος επί της Κεντρικής, μετά την πλατεία Αγίου Αντωνίου. Φανταστείτε τι έχει να γίνει όταν ξεχυθούμε ελεύθερα από την Δευτέρα σε δρόμους και πεζοδρόμια! Και ο Θεός βοηθός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...