Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

Περί... δέντρου σκιάς ο λόγος!

Ήταν 28η Φεβρουαρίου ότι η Νάουσα επλήγη από την μεγάλης έντασης ανεμοθύελλα. Λόγω της σφοδρότητας της πολλά δέντρα και κλαδιά έπεσαν, ενώ
ξεριζώθηκαν ακόμη και σκεπές. Δεν γνωρίζω αν ως πόλη αξίζει να "μαλώνουμε"... περί δέντρου σκιάς. Υπάρχουν άλλωστε πολλά άλλα προβλήματα να λύσουμε. Για του λόγου το αληθές στην πρώτη φωτογραφία το δέντρο (ένα από τα πολλά) που έσπασε εκείνη την μέρα και είχε μείνει μόνο ένα μικρό του υπόλοιπο κοντά στην ρίζα του. Δεν νομίζω άλλωστε ότι σε μια συντεταγμένη πολιτεία μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε αυθαιρεσίες.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...