Κυριακή 3 Μαΐου 2020

Έφυγε στα 63 του ο Δημήτρης Μόρας

Στα 63 του χρόνια έφυγε ξαφνικά από τη ζωή ο Δημήτρης Μόρας, ο οποίος δραστηριοποιούνταν επαγγελματικά στη Βέροια για πολλά χρόνια, ενώ είχε
καταγωγή από τη Νάουσα. Πατέρας του ο αλησμόνητος Ηλίας Μόρας, ο σπουδαίος μουσικός που υπήρξε η ψυχή του ΩΔΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΗΣ. Η εξόδιος ακολουθία του Δημήτρη Μόρα θα τελεστεί σήμερα Κυριακή στις 6 το απόγευμα από τον Ι. Ν Αγίου Μηνά Ναούσης. Καλό παράδεισο Τάκη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...