Κυριακή 12 Απριλίου 2020

Αλέξανδρος Τσαχουρίδης: Μένουμε σπίτι με τους πέντε νέους επισκέπτες μας!

Παγκόσμια ημέρα των αδέσποτων ζώων η 4η Απριλίου και το μήνυμα που έστειλε ο αντιδήμαρχος Βέροιας, Αλέξανδρος Τσαχουρίδης, με τα πέντε κουταβάκια ανά χείρας, ιδιαίτερα σημαντικό.Μένουμε σπίτι με τους
πέντε νέους επισκέπτες μας !Μεγάλη χαρά ! Κάποιοι "άνθρωποι;;;;" Τα πέταξαν στον δρόμο !
Καλοδεχούμενα! Έστω και για λίγο όπως μας ζήτησε η κ. Βάσω Τάκη πρόεδρος του φιλοζωικού συλλόγου Βέροιας !Νιώστε την χαρά κάντε τα μέλη της οικογένειας σας" αναφέρει ο κ. Τσαχουρίδης. Ενώνουμε και τις δικές μας ευχές τα σκυλάκια να βρουν σύντομα μια οικογένεια, προσφέροντας της στιγμές απόλυτης αγάπης!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...