Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Συγχαρητήρια στην ΕΛ.ΑΣ για την φιλοζωία της!

Το περιστατικό πριν λίγες μέρες στα γειτονικά Γιαννιτσά, όταν από άνδρες του Α.Τ Πέλλας, βρήκαν στον δρόμο αδέσποτο σκύλο, σε κρίσιμη κατάσταση, λόγω φόλας. Άμεση ήταν η αντίδραση τους, αφού ειδοποίησαν κτηνίατρο, που διέσωσε το ζωντανό, που διέφυγε τον κίνδυνο. Θερμά
συγχαρητήρια στους άνδρες και τις γυναίκες της ΕΛ.ΑΣ που πάντοτε φροντίζουν και για τα άδεσποτα. Υπενθυμίζουμε ότι το αδίκημα της φρικτής δολοφονίας ζώων τιμωρείται με πολυετή ποινή φυλάκισης και με διοικητικό πρόστιμο που αγγίζει τα 30.000 ευρώ. Το ζήτημα είναι να καταγγέλλονται οι δράστες από την τοπική κοινωνία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...