Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Μετά τις ξυλόσομπες θα επιστρέψουμε και στις...παγοκολόνες;

Η πανδημία του κορωνοϊού, προχώρησε και στην δαιμονοποίηση της χρήσης των κλιματιστικών, αφού οι λοιμωξιόλογοι  συνιστούν την μη χρήση τους, αφού η ανακύκλωση αέρα που πραγματοποιούν μπορεί να είναι αιτία της διασποράς του covid 19, σε κλειστούς χώρους.Μετά από
μια δεκαετία μνημονίων, με την μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού πληθυσμού να επιστρέφει σε ξυλόσομπες, τζάκια και ξυλολέβητες για να θερμανθεί τον χειμώνα, μάλλον προβλέπεται να επιστρέψουμε και στις...παγοκολόνες της εποχής των 50ς, αφού είναι αδύνατον με την κλιματική αλλαγή και την αύξηση της θερμοκρασίας, να την βγάλουμε τον Αύγουστο με 40αρια, χωρίς ψύξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...