Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Όμορφη πόλη, στιγμές μαγικές!

Όμορφη πόλη η Νάουσα. Οι στιγμές που αποτυπώσαμε με το φωτισμένο σιντριβάνι της πλατείας, με φόντο το συννεφιασμένο Βέρμιο, μας έδωσαν ένα υπέροχο αποτέλεσμα. Ας είναι
καλά η...ΔΕΗ και η βλάβη που δημιουργήθηκε στον δημοτικό φωτισμό. Δυστυχώς η τσιμεντοποίηση της πλατείας και ο φαραωνικός οβελίσκος, που μας φόρτωσαν τα 80ς, δεν είναι και ότι το καλύτερο. Ευχόμαστε όταν γίνουν αναπλάσεις να υπάρχει μπόλικο πράσινο και καθόλου μπετόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...