Πέμπτη 26 Μαρτίου 2020

Χωρίς άδειες και εξόδους οι στρατιωτικές μας μονάδες

Στο πλαίσιο της καταπολέμησης του κορονοϊού η ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας αποφάσισε την αναστολή των αδειών των στρατιωτών, ακόμη και των εξόδων τους από τις μονάδες. Το ΥΕΘΑ εξετάζει ακόμη και την κατάργηση των εορταστικών αδειών του Πάσχα, στο πλαίσιο της
διαφύλαξης των μονάδων, από εισερχόμενα κρούσματα του ιού. Πάσχα στα στρατόπεδα λοιπόν για τους φαντάρους μας. Δύσκολο μέτρο, αλλά απαραίτητο για την δύσκολη εποχή που διανύουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...