Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020

360 ψηφιακά τμήματα και 4.000 μαθητές δημοτικού στο πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην Ημαθία

"Με την εγγραφή 4.000 περίπου μαθητών έως σήμερα, με τη σύσταση 360 ψηφιακών τμημάτων και τη συμμετοχή εκατοντάδων εκπαιδευτικών, τα Δημοτικά Σχολεία της Ημαθίας είναι έτοιμα να ξεκινήσουν το Πρόγραμμα της εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης." Σημαντική η ανακοίνωση του
διευθυντή της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ημαθίας, Διονύση Διαμαντόπουλου, για την έναρξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, μέσω διαδικτύου, 4.000 μαθητών δημοτικού στην περιφερειακή μας ενότητα. Δείγμα της άμεσης ετοιμότητας και της δουλειάς που γίνεται στην δημόσια εκπαίδευση, με την συνδρομή των δασκάλων μας. Συγχαρητήρια στον κ. Διαμαντόπουλο και σε όλους τους εκπαιδευτικούς.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...