Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020

H βασιλόπιτα του συλλόγου νεφροπαθών Ημαθίας

Το Δ.Σ του Συλλόγου Νεφροπαθών Ημαθίας ευχαριστεί όλα τα μέλη και τους φίλους που παρευρέθηκαν στην κοπή της πίτας και συνετέλεσαν στην επιτυχία της η οποία πραγματοποιήθηκε στο κτήμα Γκαντίδη την Κυριακή 26/01/2020. Με την παρουσία τους μας
τίμησαν οι Βουλευτές Ημαθίας Κος Μπαρτζώκας Αναστάσιος και η Κα Καρασαρλίδου Ευφροσύνη ,ο Αντιπεριφερειάρχης Κ ος Καλαιτζίδης Κωνσταντίνος, ο Εκπρόσωπος Δήμου Βέροιας Κ ος Παππας  και ο Εκπρόσωπος του Μητροπολίτη Βέροιας Πάτερ Στυλιανός.           ,
Τα φλουριά από τα πιτάκια που μοιράστηκαν τα κέρδισαν οι Παπαθεοδώρου Γιάννης  και η Στάμου Χρύσα.

Οι τυχεροί λαχνοί είναι: 1600, 1458 , 2983 , 4132 .1053 , 3319, 1074, 3609, 2874, 276, 2653, 80, 2580, 4170, 84, 266, 4011, 2065.
                                              ΤΟ Δ.Σ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...