Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2020

Διπλή ...υποδοχή!

Διπλή θα είναι η υποδοχή από τον αγροτικό σύλλογο γεωργών Βέροιας, στον υπουργό αγροτικής ανάπτυξης Μάκη Βορίδη, αύριο Σάββατο. Το πρωί θα τον..."υποδεχτούν"
αγωνιστικά στην Agrotica της Θεσσαλονίκης, ενώ στις έξι το απόγευμα θα τον έχουν, μαζί με "αντιπεριφέρεια" και δήμο
Βέροιας, προσκεκλημένο στο Επιμελητήριο με θέμα το μέλλον του ροδάκινου. Ενδιαφέρουσα η διπλή...υποδοχή, με την ευχή να υπάρξουν θετικά συμπεράσματα για τους γεωργούς μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...