Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020

Τιμώντας τους Τρεις Ιεράρχες και τους ευεργέτες και δωρητές της Παιδείας


"Με την ανάδειξη της ανθρωπιστικής διάστασης στην Εκπαίδευση, γιορτάσαμε σήμερα τους Τρεις Ιεράρχες. Παράλληλα, με την κατάθεση στεφάνου, τιμήσαμε τόσο τους ευεργέτες και δωρητές της
Παιδείας, όσο και τη μνήμη των συναδέλφων που δε βρίσκονται πλέον στη ζωή. Ιδιαίτερα τιμήσαμε τη μνήμη εκείνων που έφυγαν πρόσφατα και πρόωρα από κοντά μας". Από τις πολύτιμες "φωνές" ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ημαθίας, Διονύσης Διαμαντόπουλος, μας δίνει την διάσταση του σημερινού εορτασμού. Συγχαρητήρια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...