Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020

Παναγιώτης Γκυρίνης: Ζητούμε την πλήρη επάνδρωση του, μεγάλου, Νοσοκομείου της Βέροιας

Την άρνηση του για μεταφορά ιατρικού προσωπικού από το μεγάλο, όπως το χαρακτήρισε, Νοσοκομείο της Βέροιας, σε αυτό της Νάουσας, εξέφρασε στην
συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Αλεξάνδρειας, ο δήμαρχος, Παναγιώτης Γκυρίνης. " Για να μην υπάρξουν προβλήματα με τους φίλους μας στη Νάουσα ζητούμε την επάνδρωση και του Νοσοκομείου τους, γιατί πολλοί είναι οι πολίτες της Αλεξάνδρειας που προσέρχονται σε αυτό" τόνισε ο δήμαρχος, ζητώντας παράλληλα την πλήρη στελέχωση του Κέντρου Υγείας Αλεξάνδρειας, με αναβαθμισμένες υπηρεσίες. "Θα μας βρουν κάθετα αντίθετους αυτοί που θα ζητήσουν έκπτωση στις υπηρεσίες υγείας του τόπου μας" κατέληξε ο κ. Γκυρίνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...