Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2020

Χρόνια πολλά 2020😇

Χρόνια πολλά 2020.Η φωτογραφία της φίλης
Σοφίας στην οποία ευχόμαστε, όπως και σε όλους τους Ναουσαίους, όλους τους Ημαθιώτες υγεία, ευλογία και πολλές υπομονές! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από τον Σεπτέμβριο η λειτουργία του καλλιτεχνικού σχολείου Νάουσας

  Μια ακόμη μεγάλη επιτυχία για τον Δήμο μας συνιστά η δημοσίευση σε ΦΕΚ της απόφασης ίδρυσης του Καλλιτεχνικού Σχολείου Νάουσας. Το Καλλιτε...