Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

Πρωτοχρονιάτικα, ποντιακά, κάλαντα στον αντιπεριφερειάρχη από την Εύξεινο Λέσχη Επισκοπής Νάουσας

Πρωτοχρονιάτικα, ποντιακά, κάλαντα άκουσε το πρωί της Δευτέρας 30 Δεκέμβρη ο αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας, Κώστας
Καλαϊτζίδης από την Εύξεινο Λέσχη Ποντίων Επισκοπής Νάουσας. Ο κ
Καλαϊτζίδης μάλιστα ζήτησε και δεύτερο τραγούδι. Πόντιος γαρ!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ραντεβού στον....γκρεμό;

Αναγνώστης ,μας αναφέρει ότι εδω και ένα χρόνο, στην κατηφορική Αγίου Θεολόγου στη Νάουσα εδώ και ένα χρόνο έχουν